lördag 5 september 2020

Just nu i September 2020

September Babies, FREE Inside Scoop Ice-cream For You! - RedChili21 MY

 Jag älskar sådana här bokaktiviteter som sprider sig bland bokbloggarna så här kommer mina svar i "Just nu"

Just nu... 

...läser jag: Just nu är jag faktiskt mitt emellan böcker. Men redan senare ikväll ska jag börja läsa i Bakom din rygg av Sofie Sarenbrant

...ser jag på: Tittar inte så mycket på TV just nu. Men min favoritserie som är aktuell just nu är Barnmorskan från East End. 

...lyssnar jag på: Har inte kommit in i det där med att lyssna på böcker än. Har tänkt så många gånger att jag måste prova. När jag promenerar är det för det mesta Spotify i öronen. 

...längtar jag efter: Att hösten ska komma. Med sina vackra färger och sitt mörker så att man med gott samvete kan krypa upp i soffan med en bra bok och ett tänt ljus. 


//Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar