tisdag 8 september 2020

Veckans tisdagstrio

Den här veckan handlar tisdagstrion om vad man ser fram emot att läsa i höst! Och oj, vad mycket jag vill läsa. Jag är så full av läsenergi efter att vi startat upp bloggen igen och har redan en lång lång lista på vad jag ser fram emot under hösten! Här är tre av böckerna som jag är sugen på. 

1. Ett oväntat arv av Sofia Ymén lockar mig väldigt mycket så den ser jag fram emot. 

Ett oväntat arv (inbunden)


2. Familjen av Johanna Bäckström Lerneby har jag läst om på en hel del olika platser och den är jag också sugen på att hinna med under hösten. 

Familjen (inbunden)


3. Arvtagaren av Camilla Sten verkar vara en riktig nagelbitare som kommer ut nu i mitten av september. Den måste absolut läsas! 

Arvtagaren (inbunden)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar