söndag 13 september 2020

Smakbit på en söndag

                                    Smakebit på søndag

Söndag igen och åter dags för Smakbit på en söndag. Min smakbit kommer den här veckan från Sofie Sarenbrant och hennes Bakom din rygg som jag ganska nyligen påbörjade. Vill du läsa fler smakbitar idag så hittar du de här

Bakom din rygg (pocket)

"Angelina ser ut som om hon precis har fått ett dödsbud. Hon ursäktar sig och skyndar sig mot toaletten, och han vänder sin uppmärksamhet mot Michel istället. Först nu lägger han märke till sin kunds mörka ringar under ögonen och vet att han redan borde ha frågat hur han mår, men är inte säker på att han orkar höra svaret. Det är alltid strul med pojkvännen, eller snarare deras två hundar som inte kommer överens. Och han är inte upplagd för några långa haranger om hundterapi, som inte verkar ge något resultat. Stefano kan bara gissa hur mycket pengar de har lagt ner på att deras husdjur ska bli sams. En årslön?"

//Therese 


11 kommentarer:

  1. Tack för smakbiten. Länge sedan jag läste något av henne faktiskt.

    SvaraRadera
  2. Har läst en del av Sarenbrant, dock inte denna.

    SvaraRadera
  3. Den där läste jag för några år sedan och gillade den. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  4. Tack för smakbiten! Ha en fin söndag.

    SvaraRadera
  5. Den verkar spännande. Tack för smakbiten.

    SvaraRadera
  6. Häftigt omslag! Känner igen författaren men läser inga deckare, det står min dotter för i familjen. Tack för smak, trevlig söndag

    SvaraRadera
  7. Jag gillar omslaget på den här boken.

    SvaraRadera
  8. Omslaget är snyggt. Inte läst något av Sarenbrant. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  9. Sara Sarenbrant känner jag förstås till, men inte den här boken. tack för smakebiten!

    SvaraRadera
  10. Tack för smakbiten! Den har jag läst!

    SvaraRadera