lördag 12 september 2020

Just nu i september 2020

Pensions, wages, crossing regulations: Key things that will change from  September 1 - Pensions, wages, crossing regulations: Key things that will  change from September 1 - 112.international

Sådana här bokaktiviteter tycker jag är kul! Här är mina svar i "Just nu". 

Just nu...

Läser jag: Just nu läser jag hela fyra böcker. Det är böckerna; Kryptalportalen av Bobbie Peers, Mörkrets Tjänare av Holly Black, Harry Potter och Fången från Azkaban av J.K. Rowling och Neymar: Vägen till Proffsligorna av Matt Oldfield.

Ser jag på: Just nu tittar jag nog inte så mycket på TV. Streamar mycket på t.ex. Dplay, men då är det en hel uppsjö av program som jag tittar på b.la "Över Atlanten" och "Vägens Hjältar".

Lyssnar jag på: Jag har inte riktigt tänkt på det där med att lyssna på böcker. Kanske något att börja fundera över?...

Längtar jag efter: Jag längtar till att vintern kommer med snö och is. Då kan man sitta inne och kanske läsa en bra bok...

Vill du läsa mamma Bokmals svar hittar du dessa här 


//Felix


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar