söndag 2 augusti 2020

Smakbit på en söndag


Trots att det är flera år sedan jag slutade bokblogga så är söndagarnas höjdpunkt med smakbitar fortfarande igång! Det är bokbloggen Flukten fra Virkeligheten som tillsammans med Astrid Terese håller i detta trevliga initiativ. Självklart hänger vi på!
Den här söndagen kommer min smakbit från Edvard Fenviks Blodsband som är den första boken i en tänkt serie om kriminalinspektörerna Oscar Bodfors och Sasha Blagojevic. Boken är utgiven i maj 2020 och smakbiten kommer från kapitel 61.


"Anna avslutade samtalet och satte sig i sin skrivbordsstol. Det kändes alltid bättre att stå vid fönstret när hon ringde jobbiga samtal. Och att kalla folk till förhör var för henne alltid ett samtal som gjorde att hon stod och tittade ut över Kronobergsparken" 






9 kommentarer:

  1. Den här har synts väldigt mycket den senaste tiden. Tack för smakebiten!

    SvaraRadera
  2. Den här boken är jag lite nyfiken på!

    SvaraRadera
  3. Ett nytt författarnamn för mig som inte läser mycket deckare. Tack för smakbit

    SvaraRadera
  4. Känner igen författarnamnet men har inte läst. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  5. Det var ett nytt författarnamn för mig. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  6. Den författaren kände jag inte till. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  7. Tack för smakbiten! Hade inte hört talas om boken eller författaren.

    SvaraRadera
  8. känner igen författarnamnet men jag har inte läst. tack för smakebiten!

    SvaraRadera