lördag 3 oktober 2020

Just nu oktober 2020



Redan ny månad och dags för en ny "Just nu"

Just nu...

...läser jag: Jag har precis påbörjat Alex Schulmans nya roman Överlevarna. Parallellt med den läser jag också Vänförfrågan som är skriven av Laura Marshall. 

...tittar jag på: Tittar inte så mycket på TV just nu. En serie jag följer är Älska mig som är författad av Josephine Bornebusch. Fantastiskt bra serie. 

...lyssnar jag på: Jag har inte kommit igång med ljudböcker ännu men har den senaste tiden lyssnat på digitalt bokcafé och bokpodd från mitt lokala bibliotek. Detta fantastiska bibliotek har även tre olika bokbloggar. Kvarteret Ängeln, Bokslukarungar och Boksnack

...längtar jag efter: Just nu längtar jag efter mer tid. Vardagen är just nu full av jobb och aktiviteter och veckorna rullar på alldeles för fort. Läshögen blir högre och högre! 


//Therese

1 kommentar:

  1. en läsande människa har aldrig mycket nog tid. så många böcker så lite tid🤔

    SvaraRadera